Inspirujące cytaty - LeBron James

Dzisiaj trochę motywacji od najlepszego koszykarza, aktualnie grającego w NBA, Lebrona Jamesa. James w swojej karierze wygrał 3 razy NBA, 5 razy wicemistrzostwo NBA, czterokrotnie dostawał MVP sezonu NBA, trzykrotnie dostawał MVP finałów NBA oraz dwukrotnie stawał na najwyższym podium igrzysk olimpijskich. Dużo tego. Myślę, że mądrości zawarte w cytatach od tego pana są bardzo wartościowe, biorąc pod uwagę jego osiągi, które są wprost niesamowite i trudne do wyobrażenia sobie. Oto owe cytaty:





1),,Śnij jakbyś miał żyć wiecznie, żyj jakbyś miał umrzeć dziś".


       2),,Myślę, że powodem, dla którego jestem na szczycie, jest         to co przeżyłem w młodości".


3),,Ważniejsze jest dla mnie dobro drużyny, niż jakiś tam mój rekord".


4),,Sposób na sukces, to nie bać się porażki".


5),,By stawać się coraz lepszym, trzeba zaakceptować swe porażki".


6),,Lubię krytykę. Dzięki niej staję się silniejszy".



7),,Dla siebie zawsze byłem zwycięzcą".


8)"Zamierzam wykorzystać wszystkie dary, jakimi obdarzył mnie Bóg, by wieść najlepsze życie, jakie kiedykolwiek mógłbym mieć".


9),,Nic nie dostaje się za darmo. Na wszystko trzeba sobie zapracować".


10),,Ciężka praca jest o wiele ważniejsza niż jakikolwiek wrodzony talent".

Inspirujące cytaty - LeBron James Inspirujące cytaty - LeBron James Reviewed by Unknown on kwietnia 18, 2018 Rating: 5

2 komentarze

Masterchef

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →