Jak urosnąć?

Cześć. Dzisiaj opiszę szczegółowo temat, który bardzo mnie interesował przez ostatni rok - ,,Co zrobić żeby urosnąć?". Jak pewnie, jeszcze nie wiecie, gram profesjonalnie w klubie koszykarskim i jak dobrze wiecie, w tym sporcie jak w żadnym innym wzrost jest kluczowy do osiągnięcia jakichkolwiek rezultatów. Bardzo długo męczyło mnie szukanie odpowiedzi na to pytanie powyżej. Przeczytałem masę książek, artykułów w Internecie, obejrzałem wiele filmików na YouTube. Szału nie było. Urosłem jakieś kilka centymetrów w pół roku, ale i tak uważam to za duży progres.




A teraz chciałbym się z wami podzielić moimi doświadczeniami, abyście nie musieli popełniać tych samych błędów, co ja na początku. Pewnie słyszeliście zdania typu:

  1. ,,Pij mleko będziesz wielki."
  2. ,,Genetyki nie oszukasz. Będziesz tak wysoki, jak twoi   rodzice, może troszkę wyższy."
  3. ,,Ćwiczenia mięśni spowalniają lub nawet hamują wzrost."




Teraz postaram się obalić te mity:

  1. Pan, który wymyślił znane wszystkim nam hasło: ,,Pij mleko! Będziesz wielki!" mówi, że dzisiaj z ta wiedza, którą ma nie wymyślił by takiego hasła drugi raz. Najnowsze badania dowodzą, że mleko wcale nie jest takie zdrowe dla ludzi, a zamiast urosnąć możemy nabawić się kontuzji, poprzez zły wpływ mleka na nasze kości.
  2. Z naukowego punktu widzenia wszelkie domniemania odnośnie genetyki dotyczą tylko i wyłącznie tej co mamy teraz, a jak dowiedziono w ciągu życia może się ona diametralnie zmieniać tak jak my się zmieniamy.
  3. Dzisiejsze badania dowodzą raczej, że trening siłowy pobudza nasze ciało do rośnięcia, przez wypływ wielu hormonów podczas treningu. Czym większą partię mięśni ćwiczymy, tym owe zjawisko zachodzi w większym stopniu.
A to moje wskazówki, którymi posługiwałem się podczas ostatniego roku:

Jedz zdrowo

Starałem się jeść produkty organiczne, bogate w witaminy, minerały, itd. Oczywiście raz na jakiś czas zdarzało mi się odejść od reguły. Ale wiedz, że temu kto je zdrowo i raz mu się zdarzy ominąć dietę nic się nie stanie i nie zachoruje nagle. Tak samo jak ten, który źle się nie odżywia, nie będzie zdrowy, kiedy raz na jakiś czas zje zdrowy posiłek


Trening siłowy

Jak dzisiaj wiadomo, trening siłowy pobudza nasz organizm do rośnięcia. I to nie tylko w mięśniach, ale również całe nasze ciało się wydłuża, za sprawą wydzielanej do naszego organizmu podczas treningu dużej ilości hormonów.


Wizualizacja

Posłuchałem się najlepszych sportowców, jak i mentorów na świecie. Albowiem radzą oni, aby wizualizować sobie cel, który chcemy spełnić. Tak więc kilka razy dziennie wyobrażałem sobie jak moje ciało rośnie, a ja staję się coraz wyższy. Sięgnąłem również ponownie do lektury książki pt. ,,Michael Jordan. Życie". Jest tam zawarty bardzo fajny fragment. Autor opisuje w nim, jak mama Jordana kazała mu wierzyć w to, że urośnie. A jako pomoc w tym kazała mu nasypywać sobie soli do butów oraz modlić się do Pana Boga, aby urósł więcej. 


Zwisanie z drążka

W owej książce zawarty był również fragment, w którym opisany był trening Michaela Jordana na wzrost, który wykonywał po tym jak nie dostał się do drużyny szkolnej, ze względu na swój niski wzrost. Wykonywał on trening polegający na tym, że przez jak najdłuższy czas zwisał z drążka. Wierzył o n albowiem, że dzięki temu urośnie te kilka centymetrów. Urósł aż 20 cm !!!

Jak urosnąć? Jak urosnąć? Reviewed by Unknown on maja 19, 2018 Rating: 5

Brak komentarzy

Masterchef

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →